חדשות מג'נטו

תוספי מג'נטו מומלצים - יוני 2018

החודש מציגה מג'נטו מספר תוספים אשר מטרתם הינה לספק דרכים חדשות להאצת רווחיות בית העסק המבוסס מסחר מקוון של מג'נטו, שיפור ה- SEO, אבטחת כרטיסי אשראי, התממשקות ל- CRM, הוספת פונקציונליות B2B ועוד.
 
SEO Suite Ultimate - תוסף מג'נטו מבית MageWorx אשר מציע חבילת SEO עבור אתרי מג'נטו. ערכת כלים זו מטפלת באופן מושלם במגוון רחב של פעילויות SEO: סילוק תוכן כפול ושיפור אינדקס האתר, טיפול בכמויות גדולות של נתוני Meta, עד לייעול כל סוג של URL. ההרחבה מגיעה גם עם מפות HTML ו- XML מתקדמות, הפניות SEO, תמיכה בתגי שפה ופונקציונליות של Rich Snippets מתקדמים.
 
 
Authorize.Net CIM with Stored Cards - תוסף מג'נטו זה הינו פרי פיתוח של חברת ParadoxLabs, inc ומאפשר לבעלי אתרי מסחר מקוון מג'נטו לקבל תשלום מלקוחות האתר באמצעות כרטיס אשראי ולאחר מכן מאפשר להם לאחסן את פרטי כרטיס האשראי שלהם בשרתים המאובטחים של Authorize.Net. כשלקוחות האתר חוזרים לבצע רכישה, הם יכולים להשתמש בכרטיס האשראי שלהם בלחיצה אחת. Authorize.Net הוא אחד הפורטלים הגדולים בעולם התשלום המקוון והוא משרת למעלה מ- 400,000 סוחרים. שירות הסליקה של Authorize.Net מאפשר לבעלי חנויות מג'נטו לקבל תשלום מלקוחות האתר על ידי כרטיס אשראי או eCheck. תוסף זה נותן ללקוחות חנויות מג'נטו את הנוחות של כרטיסי אשראי מאוחסן, עם כל האבטחה של Authorize.Net.
 
Zoho CRM - תוסף מג'נטו של Magenest אשר מאפשר חיבור בין מערכת ה- Zoho CRM לניהול לקוחות וקשרי לקוחות, עם חנות מג'נטו. מטרת התוסף הינה מתן אפשרות לבעלי חנות מג'נטו לנהל את הפעילות העסקית בחנות המקוונת ובמקביל - לשמור על קשרי לקוחות ביעילות הגבוהה ביותר. Zoho CRM הוא שירות CRM בענן המסייע לאחסן ולפלח את נתוני הלקוחות לקבוצות, כך שמנהלי מסחר יכולים להגדיר טוב יותר את קהלי היעד שלהם ולנהל פעילויות מכירה ושיווק שונות בהתאם לקבוצות. החיבור בין Zoho CRM למג'נטו מאפשר לבעלי האתר לשפר וליעל את תוכניות השיווק והמכירה, גם על ידי זיהוי הזדמנויות בתהליך הזרימה של המידע העסקי. כמו כן, היסטוריית הרכישות בחנות מג'נטו מסונכרנת עם Zoho CRM, כך שבשילוב נתוני לקוחות, כלי זה עשוי להיות אמצעי שיווקי רב עוצמה.
 
Punchout Connect - עם תוסף מג'נטו זה מבית Punchout Catalogs, יכולים מפעילי חנויות מג'נטו להתחבר באינטגרציה מלאה עם הלקוחות שלהם בסביבת B2B, באמצעות קישוריות cXML ו- OCI. התוסף מאפשר ללקוחות מג'נטו ליצור עגלת קניות המשתלבת בצורה חלקה עם הפתרונות המובילים של eProcurement. 
 
Donation Product - זהו תוסף מג'נטו אשר נותן לבעלי החנויות המקוונות אפשרות לדרבן או להעצים את לקוחות החנות לתרום לצדקה סכומים מוגדרים מראש או סכומים מותאמים אישית. תוסף זה של חברת Experius למעשה מחקה את קופסת התרומות המונחת בדרך כלל על דלפק התשלום בחנות פיזית. ביצוע התרומה לצדקה פועל כמו הוספת מוצר לעגלת הקניות: מוצר ללא מידות, ללא מלאי וללא משלוח.