חדשות מג'נטו

תוספי מג'נטו מומלצים - אוגוסט 2018

רוצים שחנות מג'נטו שלכם תהיה רווחית יותר? שפרו את היעילות והפרודוקטיביות של חנות מג'נטו שלכם באמצעות ההרחבות להלן:
 
מג'נטו GDPR - תוסף מג'נטו מבית Aheadworks. רגולציית GDPR (תקנות להגנה על הפרטיות) אשר נכנסה לתוקף באירופה בחודש מאי 2018 מחייבת את בעלי חנויות מג'נטו לשנות את מדיניות הפרטיות ביחד ללקוחות אתרי מג'נטו. אחד השינוים מחייב את בעלי חנויות מג'נטו לשנות את אופן אישוף ועיבוד נתוני לקוחות החנויו, לבקש הסכמה מהלקוחות לצורך שימוש במידע אישי ועיבודו וכן, לאפשר ללקוחות לגשת למידע, להעתיק ולמחוק את הנתונים שלהם. תוסף GDPR עבור מג'נטו מאפשר לבעלי החנויות המקוונות לשלוט בתהליך איסוף הסכמות הלקוחות והמעקב אחר הנתונים שלהם. התוסף אוסף את הסכמות הלקוחות בין אם הם לקוחות חדשים, במהלך ההרשמה לאתר, או התשלום בקופה. התוסף מאשר ללקוחות לגשת לנתונים שלהם ולמחוק את המידע ישירות מחשבון המשתמש שלהם. למעשה, התוסף מאפשר לבעלי חנויות מג'נטו להפחית את תלונות הלקוח הקשורות לתקנות ההגנה על הפרטיות ולהפחית את הסיכון של תביעות מצד לקוחות. 
 
Make an Offer - תוסף מג'נטו זה הינו פיתוח של Neklo. תוסף חכם זה נועד לאפשר ללקוחות חנויות מג'נטו לבקש הנחה על כל מוצר בחנות המקוונת באמצעות כפתור "הצע מחיר". לקוח החנות למעשה יכול להתמקח ובעל החנות יכול לשלוח לו הצעה נגדית. תוסף זה משרת באופן יפה את התחרות בשוק, כאשר לקוח שמוצא את אותו מוצר בחנות מג'נטו, או מוצר דומה במחיר נמוך יותר בחנות אחרת, הוא יכול להציע לרכוש את המוצר במחיר נמוך יותר. את בעלי חנויות מג'נטו הדבר משרת לצורך יצירת לקוח חדש - לקוח מרוצה אשר קיבל את המוצר במחיר טוב יותר, לאחר "התמקחות" מקוונת. זהו פוטנציאל ללקוח חוזר, כאשר אם קיבל גם אריזת מתנה למוצר שקיבל בהנחה - קיים סיכוי גדול שהלקוח ימליץ על החנות ללקוחות פוטנציאליים נוספים.
 
GeoIP Advance - תוסף מג'נטו של Krish Technolabs. אין זה מפתיע כי חלק הארי של חנויות מג'נטו מציע את מרכולתו ברחבי העולם בשה האנגלית ובמטבע דולר ארה"ב. יחד עם זאת, יש לציין כי ללקוחות באזורים שונים בעולם קיימת בעיה בהבנת השפה האנגלית ועל אחת כמה וכמה, בעיה בהמרת הדולר האמריקאי למטבע המקומי. תוסף GeoIP Advance נועד לעזור לסוחרים באמצעות חנויות מג'נטו בשינוי אוטומטי של תצוגת החנות המקוונת, השפה והמטבע, בהתבסס על מיקום כתובת ה- IP של המבקרים בחנות. התוסף מזהה את המיקום הגיאוגרפי של של המשתמשים ולאחר מכן מפנה מחדש את המבקרים לכתובת אתר מותאמת אישית בה הם יכולים לקבל את המידע בשפה המקומית ולבצע קניות במטבע המקומי. התוסף גם מאפשר שילוב של מאפיינים כמו מין, תאריך לידה ואזור משלוח, על מנת לתת מתנות לחתכי לקוחות ייחודיים.
 
Webgility Unify - עם תוסף מג'נטו של Webgility. תוסף זה משתלב עם למעלה מ- 100 יישומי מסחר אלקטרוני במטרה לסנכרן בצורה חלקה את כל נתוני המסחר האלקטרוני של סוחרים מקוונים: מכירות, הוצאות, עמלות, מלאי, משלוח ועוד - בכל ערוצי המכירות בתוך אפליקציה אחת חזקה ואמינה. האינטגרציה בין מג'נטו ל- Webgility Unify מאפשרת לסנכרן את נתוני מכירות אתר מג'נטו עם מערכות מסחר אחרות (כמו אמזון למשל) בצורה קלה ומהירה, כך שניתן לנהל את העסק בצורה יעילה יותר. סנכרון המידע על פני ערוצי מכירה הינו ברמת המוצרים, בתוך ממשק ידידותי למשתמש אשר מציג חתכי מכירות של המוצר בערוצים השונים, הזמנות, הוצאות, עמלות, פרטי לקוחות, משלוחים ומלאי.
 
Shopgate - זהו תוסף מג'נטו אשר פותח על ידי Shopgate inc. פלטפורמת ה- mCommerce SaaS של Shopgate מאפשרת לבעלי חנויות מג'נטו להשיק בקלות, לתחזק ולמטב אפליקציות ואתרים מותאמים לנייד עבור המותג שלהם. התוסף מאפשר טיפוח של סביבת מסחר בה יכולים לקוחות לקנות בכל עת, בכל מקום וכן, בונה קשרי לקוחות מתמשכים בזכות נאמנות הלקוחות. מודל SaaS המקיף של Shopgate אינו כולל עמלות עסקה, מספק פריסה מהירה לשוק, תחזוקה מתמשכת ומשחרר באופן קבוע תכונות חדשות ושדרוגים לאפליקציות. יש צורך בחשבון Shopgate וניתן לבקש הדגמה והצעת מחיר מפורטת.Shopgate מספק ניהול מערכת אחיד ומסיר את הצורך בניהול חווית קנייה נפרדת במג'נטו למכשירים ניידים. שילוב ה- Shopgate עם מג'נטו מסנכרן מידע אודות מוצרים, הזמנות ותשלומים עם חשבון מג'נטו הקיים. עדכונים בזמן אמת מעמידים את בעלי חנויות מג'נטו בשליטה על המראה והתחושה של היישום הנייד שלהם עם ספריית יישומון מקיפה. בעזרת גישה לספריית הווידג'ט הכוללת של Shopgate יכולים בעלי חנויות מג'נטו ליצור במהירות עיצובים מותאמים אישית, לבצע עדכונים כדי לשמור על תוכן האתר עדכני, להדגיש את קידום המכירות האחרון, לשנות כותרות עליונות ותחתונות, להעלות סרטוני מוצר ועוד.