חדשות מג'נטו

הרחבות מומלצות למג'נטו 2

חווית המסחר המקוון של מג'נטו, הן עבור מפתחים ובוני אתרי מג'נטו והן עבור המשתמשים באתר מג'נטו, תלויה במידה רבה בהרחבות ובתוספים הפועלים באתר המג'נטו. נציג בסקירה קצרה זו מספר הרחבות מג'נטו אשר עשויות לשפר ולייעל את חווית המשתמשים באתר.
 

אוטומציה של מוצרים קשורים

תוסף אשר מאפשר ליצור, לנהל ולהתאים אישית בלוקים של מוצרים קשורים בחנות המקוונת. התוסף מאפשר לאתר מג'נטו 2 התאמה מהירה ומדויקת של מוצרים קשורים באמצעות הגדרת התניות ושילוב התניות. מנהלי החנות יכולים להגדיר לאילו דפי מוצרים יש להוסיף מוצרים קשורים ולהגדיר את הקריטריונים על פיהם ייאספו המוצרים הקשורים להצגה בדפים אלו.
 

עדכון מלאי

הרחבה למג'נטו 2 אשר מאפשרת למנהלי אתר מג'נטו לייבא קבצי CSV או XML לתוך המערכת. ייבוא נתוני מלאי מתוך מערכת חיצונית לתוך מג'נטו 2, מקצר באופן ניכר את הזמן הדרוש לעדכון מלאי הפריטים בחנות המקוונת. הייבוא האוטומטי אפשרי עבור שדות ניהול המלאי של החנות, כגון מלאי נוכחי של פריט. במידה ולא קיים שינוי במלאי, שדות המלאי של החנות תישארנה כשם שהיו לפני העדכון.
 

מיון מוצרים לתצוגה

מציאת המוצר המתאים ביותר ללקוח, היא ללא ספק המטרה של בעלי אתר מג'נטו. תוסף מג'נטו 2 אשר מאפשר למשתמשי חנות מג'נטו למיין את תצוגת המוצרים על פי מה שנוח להם. הרחבה זו משפרת באופן משמעותי את חווית השימוש והקנייה בחנות מג'נטו, היות והמשתמש יכול להציג את הפריטים והקטגוריות בצורה שנוחה לו: הנמכרים ביותר, הנצפים ביותר, בעלי הדירוג הגבוה ביותר, מוצרים חדשים, המוצרים בעלי ההנחה הטובה ביותר, מוצרים בעלי אחוז ההנחה הגבוה ביותר וכן - מוצרים אשר מתווספים אצל לקוחות אחרים בתדירות הגבוהה ביותר לרשימת המשאלות שלהם.
 

תשלום באמצעות אמאזון

תוסף מג'נטו 2 המאפשר למיליוני לקוחות אמאזון לבצע קנייה ותשלום באתר החנות של מג'נטו 2 באמצעות הפרטים והחשבון שלהם באמאזון. אפשרות זו באה לעזרת בעלי חנויות מג'נטו בצורה כזו שלקוחותיהם אינם צריכים לעזוב את האתר על מנת לבצע רכישה ותשלום, אלא להתחברת עם פרטי חשבון אמאזון שלהם להמשיך בפעולת הרכישה בעודם באתר. המשמעות - אחוזי המרה גבוהים יותר לאתרי מג'נטו בעלי אפשרות תשלום דרך אמאזון.
 
 

חנות פייסבוק באתר מג'נטו

תוסף זה לאתרי מג'נטו 2 מהווה גשר בין הרשת החברתית של פייסבוק לחנות המקוונת ומאפשר לבעלי מג'נטו 2 לעשות שימוש ברשת החברתית הפופולרית ביותר על מנת להגדיל את היקפי המכירות של החנות. משתמשי פייסבוק פשוט צריכים ללחוץ על כפתור Shop בדף הפייסבוק העסקי של החנות וכך יוכלו לקבל תצוגת מוצרים למכירה ישירות מהחנות המקוונת. לחיצה על פריט תוביל את משתמש פייסבוק לדף הפריט בחנות מג'נטו.