חדשות מג'נטו

מג'נטו - עדכון משמעותי בגירסה 2.2.2

עשר שנים ארוכות. זהו משך הזמן בו שלטה אמזון באפשרות של קניה באתר בקליק אחד. מספר מתחרים רכשו את הטכנולוגיה מאמזון, אך בעלי אתרי מסחר מקוון רבים מאד נאלצו לוותר על הטכנולוגיה ולוותר על שיעורי המרה גבוהים יותר עקב השימוש בתהליך רכישה קטנבנציונלי.
 
החל מספטמבר 2017, ההמתנה הסתיימה. עם פקיעת הפטנט של אמזון, סוחרים חופשיים להציע ללקוחות שלהם דרך טובה יותר לקנות. מג'נטו היא פלטפורמת המסחר המקוון הראשונה המציעה בגירסת מג'נטו 2.2.2 את חווית אמזון כתכונה לביצוע רכישה באתר. התכונה החדשה 'רכישה מיידית' מספקת ללקוחות חוזרים חוויית יציאה מהירה יותר באמצעות פרטי תשלום שנשמרו בעבר ומידע על משלוח כדי לדלג על שלבי הקופה. כאשר לקוח בוחר את הלחצן 'רכישה מיידית' בדף פרטי מוצר, הוא מועבר מיד לדף אישור שבו הוא יכול לבצע את ההזמנה. אין צורך להזין את הכתובת, פרטי התשלום או העדפת המשלוח. מג'נטו דואגת לכל הנתונים הללו.
 
בעלי אתרי מג'נטו אשר  בדקו באתריהם את אופציית רכישה מיידית, מצאו כי הם יכולים לקצר את משך הזמן הנדרש לביצוע הזמנה ביותר מ -90 אחוזים הודות לקיצור משמעותי של תהליך הרכישה. בעלי אתרי מג'נטו גם דיווחו כי אופציית רכישה מיידית מסייעת במכירות אימפולס היות והקונים באתר יכולים לרכוש מוצר בלחיצה אחת מבלי לעבור דרך סל קופה המציג את העלות הכוללת של כל הפריטים בעגלת הקניות.
 
גירסת מג'נטו 2.2.2 מציע יותר מאשר אופציית רכישה מיידית כדי לסייע בהגדלת המכירות, גירסה זו גם משלת את Dotmailer - אוטומציה לשיווק בדוא"ל. אפשרות זו מאפשרת לבעלי אתרי מג'נטו להגדיר ולהפעיל בקלות מסעות פרסום ללקוחותיהם, תוך דקות ספורות. Dotmailer הוא שותף Premier Magento והוא מאפשר לבעלי אתרי מג'נטו ליצור מסעות פרסום חכמים ומהירים אשר עשויים למקסם את ההחזר על ההשקעה (ROI) בזכות יכולות מתקדמות של פילוח והתאמה אישית במטרה ליצור מסעות פרסום ממוקדים.
 
מג'נטו בגירסה 2.2.2 מסייעת לבעלי אתרי מג'נטו לפעול ביעילות גבוהה יותר בזכות דוחות ויזואליים חדשים בפאנל ניהול מג'נטו, אשר מציעים תובניות עיסקיות חשובות מאד באמצעות שלושה מרכזי שליטה מוגדרים מראש:
  • הזמנות: מספר הזמנות, הכנסות, מסים ו דמי המשלוח שנאספו.
  • לקוחות: חשבונות רשומים, לקוחות ייחודיים, ערכי מפתח לפי לקוחות.
  • מוצרים: כמות הזמנות ומוצרים רבי מכר.
הנתונים מתעדכנים מדי יום, וניתן להגדיר את הדוחות להצגת טווחי תאריכים שונים - מיום אחד ועד שנתיים. בעלי אתר מג'נטו יכולים גם לסנן דוחות לפי תצוגת החנות, לקבל מדדים שונים ואף הדמיה.
 
בגירסה 2.2.2 של מג'נטו נוכח גם שיפור באפשרויות המשלוח של החנות המקוונת: בעלי אתר מג'נטו יכולים עתה לנהל את משימת המשלוח באופן מלא החל בהגדרת אפשרויות משלוח וכללי משלוח, גם השוואה בין עלויות משלוח של חברות שילוח שונות וגישה מהירה יותר לספקי שילוח.